1. Utwórz konto Organizatora
Aby utworzyć konto Organizatora, skontaktuj się z Operatorem naszej Platformy pod numerem telefonu +48 77 453 14 60. Podaj nazwę firmy i miejsce jej siedziby, określ branżę i zakres jej działalności, podaj imię i nazwisko osoby kontaktowej oraz jej numer telefonu i adres mailowy.
2. Określ warunki zamówienia
Przygotuj specyfikację przedmiotu zamówienia, opisz niezbędne informacje takie jak: harmonogram dostaw, fakturowanie, ewentualne kary, ect., opracuj również dokumentację przetargową, określ jakie oświadczenia mają dostarczyć Oferenci.
3. Wprowadź nową aukcję
Wprowadź nową aukcję i dobierz odpowiednie parametry aukcji – załóż nową aukcję w serwisie na podstawie ustalonych wcześniej parametrów i opublikuj swoje ogłoszenie na Platformie.
4. Zaproś Oferentów
Wybierz uczestników przetargu, którzy spełniają Twoje wymagania, a następnie wyślij im zaproszenia.Prześlij Oferentom dokumentację przetargową, odpowiedz na pytania Oferentów dotyczące przedmiotu zapytania, zbierz oferty, które zawierają cenę, wraz ze stosownym oświadczeniami od Oferentów zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu.
5. Dopuść Oferentów
Dopuszczenie Oferentów do postępowania – wybierz Oferentów, którzy spełniają Twoje kryteria, wyślij im dopuszczenia do aukcji oraz regulamin, udostępnij Oferentom aukcję szkoleniową.
6. Zarządzaj zakupem
Nadzorujesz cały przebieg aukcji i monitorujesz aktywność Oferentów.
7. Zakończ transakcję i odbierz przedmiot
Ogłoś zwycięzcę na podstawie wyników aukcji, a następnie podpisz z nim umowę na realizację Twojego zamówienia.